PREVENCIJA DUGA

Podsjetnici na plaćanje

Naši prikladni podsjetnici na plaćanje, koje najčešće koriste povjerioci – sročeni na prijateljski i profesionalan način - mogu spriječiti potrebu za daljnjim aktivnostima.

Pravovremeni profesionalni kontakt - obično kratko prije dospijeća plaćanja, praćenje u prva tri dana nakon datuma „plaćanje do“. Znamo da ste zauzeti, pa to radimo u periodu od 30 do 60 dana kako bismo smanjili pritisak.

Pomoć pri plaćanju - dopustite nam da ažuriramo i ponovno pošaljemo podatke o plaćanju koji nedostaju (putem Vibera, WhatsAppa, Skypea, Messengera, telefona, e-maila i tekstualne poruke) i pružimo alternativne metode plaćanja (na zahtjev povjerioca – te putem poštanskog naloga, PayPal-a i više).

Ažuriranje kontakt podataka - pobrinuti ćemo se da su kontakt podaci ažurni za daljnje korištenje od strane povjerioca u ugovornom odnosu s njegovim kupcima - npr. u naplati duga.