Prije svega, nema potrebe za panikom, ali je potrebno se suočiti sa situacijom. Neplaćanje rate ili računa ne mora biti krizni događaj. Sve se može riješiti i mi ćemo vam pomoći u tome. U slučaju da se dospjeli dug plati tek nešto kasnije nego što dospijeva, poželjno je kontaktirati povjerioca i obavijestiti ga o očekivanom kašnjenju i datumu do kada će biti isplaćen dospjeli iznos. To često sprečava npr. nepotrebno povećanje duga za razne nepotrebne naknade ili ugovorne kazne itd. Međutim, ako je situacija složenija i prvo odgađanje nije jedino, kontaktiranje povjerioca što je prije moguće jedini je ispravan postupak. Povjerioci su obično spremni na takve situacije i obično su spremni uspostaviti otplatu duga tako da to bude izvodivo za klijenta u finansijskoj nevolji.
Kako god, uvijek je bolje izbjeći nastajanje duga nego se baviti njime. Osnova prevencije duga je lična finansijska disciplina čiji je jednostavan alat upravljanje ličnim finansijama koristeći tzv. mjesečni budžet. Jednostavne upute za to možete pronaći i na prethodnoj stranici ove web stranice, u odjeljku „ŽELIM DA IZRADIM MJESEČNI BUDŽET“.